جاده خاطره ها
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
جاده خاطره ها
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (4118)

 

باران یعنی...

اشکهای خدا...

برای آدم های روی زمین..

یعنی حرف های خدا...

برای انسان های فراموشکار...

که بنده ام تنهایی...؟

بنده ام مایوسی...؟

مگر تو مرا نداری...

با من حرف بزن ...

با من بگو از دردهایت...

گوش می کنم به بغض هایت...

میشنوم ناله هایت را..

مرهم میشوم غصه هایت را...

 



گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم

گفتی: فانی قریب

من که نزدیکم (بقره/186)

 


خاطرات دانشگاهم بروزه. اینجا بخونید.

 




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • fatemeh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/9/4/2 و 15:35 دقیقه ارسال شده.

    درسته حق باشماست .ولی خیلی تضعیف روحیه شدم.....بایاری خدا دوباره شروع میکنم .یا علی.
    پاسخ:اره توکل به خدا یکی درست کنین....ان شالله وب خوبی بشه

  • fatemeh می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/9/3/1 و 17:42 دقیقه ارسال شده.

    سلام نمیتونم وبم رو برگردونم.دیگه نمیدونم باید چکار کنم..........
    پاسخ:سلام...خب یکی دیگه بسازین از نو مطلب بزارین وختی که نمیبره...وختی اون نمیشه که دیگه چیکار میتونین انجام بدین

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: